niedziela, 20 marca 2016

Nowości w mojej szafie :)

Niestety z przyczyn technicznych nie udało mi się zrobić zdjęć do posta ze stylizacją, jednak by nie panowała tutaj całkowita pustka postanowiłam, że stworzę wpis poświęcony moim ostatnim zakupom :)

Jak pisałam w ostatnim poście polowałam na traperki (klik) . Pierwotnie miał mieć kolor czarny, ostatecznie zdecydowałam się na szare z turkusowymi wstawkami. Czemu taka zmiana decyzji ? Chodziłam po wielu sklepach,  przeglądałam wiele stron internetowych, i niestety nigdzie nie mogłam znaleźć takich, które przypadłyby mi do gustu. Ostatecznie uznałam, że na wiosnę można wprowadzić jakieś ożywienie do swoich stylizacji i wybrałam traperki w kolorze, które są teraz powszechnie dostępne. Mój wybór padł da buty ze strony DeeZee. Zamawiałam je dokładnie tydzień temu i niestety jeszcze nie doszły, otrzymałam zawiadomienie, że z powodu wielu zamówień czas oczekiwania może się wydłużyć więc czekam :) Jednak z tego względu nie mogę opisać jak prezentują się w rzeczywistości, pozostają tylko zdjęcia ze strony.




Drugim  nabytkiem jest płaszcz w stylu bomber. Długo zastanawiałam się nad zakupem kurtki na wiosnę, szukałam czegoś odpowiedniego na codzień. Bardzo przypadły mi do gustu znane wszystkim bomberki, jednak osobiście źle czułam się w tradycyjnej. Są one dość krótkie, a ja często mam problemy z powodu zawiania odcinka krzyżowego kręgosłupa. W końcu natrafiłam na owy płaszczyk w Stradivariusie. Początkowo średnio przypadł mi do gustu, jednak bardzo spodobał się mojemu chłopakowi. Musiałam się namyślić i ostatecznie na drugi dzień dokonałam zakupu :) Jest on dosć gruby, ze względu na pluszową podzewkę, na pewno cieplejszy od tradycyjnych bomberek dostępnych w tym sklepie. Według mnie będzie pasować za równo do sportowych jak i bardziej eleganckich stylizacji. Wybrałam kolor, który na stronie jest oznaczony jako szary, ale w rzeczywistości szare są tylko ściągacze. Sam płaszcz w zależności od światła ma kolor od pastelowego różu poprzez ecru na białym skończywszy. Obawiam się, że może się szybko brudzić, ale wszystko się okaże :)




Dzisiaj by jakoś zespolić ze sobą płaszcz i buty zamówiłam na Allegro czapkę typu krasnal i komin, gdy dojdzie postaram się stworzyć post przedstawiający połączenie tych rzeczy :)

A Wy uzupełniacie swoją szafę na wiosnę, która nadeszła już dzisiaj ? Podobają Wam się moje zakupy? :) Dajcie znać ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz