czwartek, 31 marca 2016

Sukienka na specjalną okazję...



Witam wszystkich ! :)
Święta minęły w ekspresowym tempie i oto nadszedł czas, w którym powracają różnego rodzaju imprezy okolicznościowe. Na pewno wiele z nas w najbliższym czasie wybierze się na komunię, chrzest czy wesele, i na pewno wiele z nas jeszcze nie ma na tę okazję sukienki.

Impreza, na którą wybieram się ja, ma mieć miejsce na początku czerwca, jest to wesele, na którym mam być świadkową. Ktoś może powiedzieć, że mam jeszcze dużo czasu na przygotowania, ale z doświadczenia wiem, że znalezienie ciekawej sukienki jest bardzo trudne.  

Trudne z jakiego powodu ? Wybór jest chyba za duży :)) 
Już od jakiegoś czasu regularnie przeszukuję internet w poszukiwaniu swojej idealnej sukienki. Pomyślałam, że podzielę się z Wami swoimi odkryciami i wnioskami, a może którejś z Was przyda się to co zamieszczę w dzisiejszym poście :)

Postanowiłam podzielić ten temat na dwa rodzaje sklepów, w których możemy szukać idealnej sukienki. Pierwszym będą moje ukochane sieciówki, drugim bardziej lub mniej znane sklepy internetowe.

SIECIÓWKI


Tutaj postanowiłam oprzeć się na własnych doświadczeniach związanych z zakupami, i zamieściłam tylko, te sklepy, w których miałam okazję kupić sukienkę, która służyła mi na jakieś większe wyjście. Lista jest dość uboga, z tego względu na to, że czasy, gdy miałam dużo wesel przypadają na okres, kiedy miałam dostęp tylko do jednej, niewielkiej galerii handlowej.
Jakie są plusy kupowania sukienki na specjalną okazję w sieciówce ?
Na pewno spory wybór, zarówno rodzajów jak i rozmiarów. Często w takim sklepie oprócz sukienki możemy zaopatrzyć się we wszystkie dodatki, czyli kupić wszystko w jednym miejscu :).
Poniżej przedstawiam krótką listę sklepów, które mogę polecić wraz z kilkoma przykładami sukienek z aktualnych kolekcji :)

 H&M



RESERVED



MOHITO






SKLEPY INTERNETOWE


W tym przypadku niestety nie mam doświadczenia, jeszcze nigdy nie zamawiałam sukienki, w jakimkolwiek sklepie internetowym. Boję się, że nie trafię w rozmiar, będę źle wyglądać lub źle się czuć, a jestem za leniwa by bawić się w zwroty i wymiany :). Jednak przeglądając różne blogi czy profile znajomych widzę, że dużo dziewczyn korzysta z usług takich właśnie sklepów i są bardzo zadowolone. Może i ja się kiedyś zdecyduję :).
Poniżej przedstawiam listę sklepów, wraz z przykładami sukienek, które wpadło mi w oko (poza jednym wyjątkiem są to Polskie sklepy)

ASOS





SUKIENKOWO




LOU



SUKIENKIMM



COCKTAIL SHOCK
http://cocktailshock.pl/


LEJDI.SKLEP


Z mojej strony dzisiaj tyle :) Jeśli, któraś z Was ma inne propozycje lub jakieś doświadczenia z powyższymi sklepami dajcie znać w komentarzach :).

1 komentarz: