środa, 23 marca 2016

Co z sieciówek na święta ? Propozycje rzeczy poniżej 100 zł. Część I: H&M


Mniejsza ilość obowiązków przed świętami sprawiła, że mam czas na stworzenie kolejnego posta.
Wielkanoc już za pasem i pewnie wiele z Was podobnie jak ja zastanawia się co włożyć w te świąteczne dni. Niestety pogoda nas nie rozpieszcza i przynajmniej w moim przypadku kilka pomysłów na świąteczną stylizację ze względu na niską temperaturę legło w gruzach. Jedak z drugiej strony idąc "w gości" nie musimy tak bardzo martwić się panująca na zewnątrz aurą, gdyż zazwyczaj w mieszkaniach i domach jest ciepło :)

Postanowiłam zrobić przegląd najpopularniejszych sieciówek i przedstawić po kilka rzeczy, które według mnie nadają się do świątecznej (i nie tylko) stylizacji :). Jako, że przed świętami mało kto dysponuje dużymi środkami finansowymi zrobiłam zestawienie ciekawych rzeczy poniżej 100 zł ! :)

Przeglądając stronę już pierwszego sklepu zauważyłam ogromną ilość produktów, dlatego postanowiłam utworzyć kilka postów o tej tematyce.
Na pierwszy ogień idzie H&M :)

Sukienki

Pewnie wiele z Was zdecyduje się na założenie sukienki, bardziej lub mniej eleganckiej, ale jednak sukienki i słusznie. Ja osobiście nie często je wkładam, jednak święta to okres, gdy przeważnie zamieniam spodnie właśnie na sukienkę. Przedstawia poniżej kilka modeli, które wpadły mi w oko (oczywiście poniżej 100 zł:)):









Bluzki i koszule

Jest tego straaaaznie dużo, starałam się jak tylko mogłam by propozycji wyszło jak najmniej, a mimo tego lista i tak jest długa. Święta widzę w pastelowych kolorach, dlatego kolorystyka tych produktów jest do siebie bardzo zbliżona. Bluzki i koszule możemy łączyć według naszych preferencji. Większość z nich pasuje zarówno do jeansów, spódnic czy spodni garniturowych. To my wybieramy najlepsze dla nas połączenie :)












 Wczoraj przeglądając Cosmopolitan natknęłam się na artykuł przedstawiający błękitną koszulę bez ramion jako absolutny must-have obenej wiosny


Tak się składa, że na sklepie internetowym H&M znalazłam dwa modele w bardzo przystępnych cenach ! (pierwszy około 79 zł, drugi 39 zł ! ). Moim zdaniem taka bluzka nadaje się na święta no i jak widać będzie bardzo modna tej wiosny :)



 Innym modelem bluzek/ koszul, którym chcę poświęcić kilka słów są te z wiązaniem pod szyją. Mimo tego, że popularność na rynku zyskały już jakiś czas temu, to moje serce skradły dopiero teraz. Są bardziej eleganckie od zwykłych koszul, ale to nie oznacza, że ktoś, kto na co dzień nie ubiera się elegancko jak np ja, nie będzie ich nosić. Osobiście widzę się w takiej koszuli nie tylko przy wielkanocnym stole, ale również w jeansach, czarnej ramonesce i botkach na obcasie na randce ze swoim chłopakiem, czy wyjściu z przyjaciółką :)



Jeżeli chodzi o propozycje tego co można ubrać "na dół" jest mnóstwo rozwiązań. Wybierzmy coś w czym czujemy się komfortowo, dla jednych będzie to ołówkowa spódnica a dla innych jeansy. Ile ludzi tyle możliwości. Każdej stylizacji dodamy elegancji dobierając odpowiednie buty i dodatki. Nawet zwyczajne jeansy w połączeniu z koszulą i szpilkami stworzą elegancki zestaw. 

Jeżeli jednak ktoś nie ma żadnego pomysłu przedstawiam jeden model spódnicy z H&M, który przykuł moją uwagę nie tylko wyglądem ale i bardzo przystępną ceną (jedyne 39 zł). Taką spódnicę możemy połączyć, z którąś z powyższych bluzek do tego jakieś szpilki i gotowe ! Stylizacja na święta za 100 zł :)

Jeżeli chodzi o tą sieciówkę to tyle, dajcie znać czy post Wam się podoba i czy tworzyć kolejne części z innymi sieciówkami w roli głównej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz