wtorek, 16 lutego 2016

Przerwa


Witam po baaardzo długiej przewie. Nowy (w sumie już nie tak bardzo :)) rok, nowe postanowienia i pomysły. Właśnie z takim przychodzę dzisiaj :)

Postanowiłam, że przedstawię Wam dwie pozycję butów, które bardzo chciałabym nabyć najbliższej wiosny oto i one:


1. Czarne botki/traperki

To chyba mój numer jeden i zakup konieczny już tłumaczę dlaczego. Jakieś półtora roku temu kupiłam sobie w CCC za około 80 zł buty właśnie tego typu. Były delikatnie ocieplone, sięgały nieco ponad kostkę i pasowały do wszystkiego ! Chodziłam w nich całą jesień, a nawet zimę, która w tamtym roku była bardzo łagodna. Po jakiś dwóch miesiącach od zakupu przeżyłam mały dramat, gdy podczas jazdy pociągiem przypaliłam sobie obcas :D Wyglądało to tak:


 Wizyta u szewca i dało się przywrócić je do życia :) Przeszłam w nich wiosnę, końcówkę lata i niestety pod koniec ubiegłego roku ich stan nie nadawał się już do użycia. Od tego momentu cały czas rozglądam się za podobnymi, jednak wszystkie, które widzę w sklepach są albo zbyt masywne, albo za długie, lub po prostu mi się nie podobają. Ktoś może zapytać czemu w tym roku znowu chcę takie same buty ? A to dlatego, że pasowały mi na prawdę do wszystkiego. Zarówno do jeansów jak i spódnic (oczywiście na ciemne rajstopy). Chodziłam w nich na uczelnie, do kościoła, na zakupy czy egzamin i zawsze pasowały. Nigdy nie miałam bardziej uniwersalnych butów :). 

Poniżej przedstawiam propozycję kilku modeli znalezionych w internecie.


2. Adidas zx flux

Od kiedy mój chłopak kupił sobie ten model butów skradły moje serce. Wielkim atutem jest ich szeroka gama kolorystyczna, dostępność oraz cena ! Najczęściej chodzę ubrana sportowo i co prawda posiadam kilka par butów pasujących do sportowych stylizacji , jednak zawsze gdy kupowałam buty wybierałam kolor neutralny, który będzie pasować do wszystkiego. Teraz pragnę ożywić nieco swój wizerunek poprzez własnie model tych butów w jakimś wesołym kolorze. Prezentują się bardzo fajnie i dodatkowo są bardzo wygodne. 



Niektóre modele tak jak ten niżej, który widziałam w sklepie YesSport można kupić już za 180 zł! Jak na oryginalne buty to na prawdę tanio :)



 W tym temacie tyle :) Niedługo chciałabym napisać kolejny post tym razem ze swoją stylizacją jednak muszę znaleźć fotografa i troszkę wolnego czasu , trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz